Sabtu, 7 Jun 2008

Check out my Slide Show!



Majlis anugerah kecemerlangan pelajar huh masa tu semua murid dapat hadiah... cikgu jer makan nyooo


hehehe ajo pendidkan jasmani wehhh sihatkan badan yg memang selalu semput biler berlari... kah kah

Ini gambar anak2 murid teman yg cute2... pantang mekap nak bergambar saja.. tahniah ler kat diorang dapat gak sijil pra nak masuk darjah satu... hehehehe





haaa selain dari main radio teman juga suka memancing... tambahan pulak udang galah... beso tu yop... 59 udangnye... handphone pun dia boleh telan...

ini gambar teman ngan geng serumah teman... tengah berkelah kat ulu kenas... semua tak gheti qso... harap muka je hensem... audio r1. yg depan tu sapa lagi tak 9w2zla cikgu zla hensem guy in the band.

hahaha nampak tak yg besooo tu...
ini macho man dalam group teman..
sifu yg ngajo teman dalam dunia ham...
9w2hmi macho guy in the band...
dua-dua hensem wooo. tapi dia dah kawin.
huah huah





ni koleksi gambar aku kat rumah sewa... amacam smart tak... tapi hampeh yl pun tak der...


video

Video ini telah dirakamkan masa tu aku ni swal lagi... pakai handy kecik. seronok gak. masa tu ler aku baru tau ape bende konvoi hehehe. siap kuda putih eskot lagi.

Sign by Danasoft - Layouts and Images

sapee tu