Rabu, 26 Ogos 2009

Lepas Ke Petaling Jaya

assalamualaikum... ha.. nak citer sikit.. ntah mcm mana aku leh terlepas ke petaling jaya... mmm buat per.. aku teman orang balik ke sana.. siapa usah tanyer le aku ni... jadi ntah mcm nana aku teringat nak buka mobile rig aku... elok je bukak terdengar pak yop..9w2yr dalam jaluran.. apa lagi aku sahut dan masuk... rupanyer dia ada di belakng jelopy aku.. heheh nampak juga le rupa pak yop yg hensem tu balik ke sana... tapi yg hairannye asal tak berapa clear ekk... mobile rig aku ni ke..? antena aku ni ker? mmm kena bawak jumpa sbd ni.. sbd tgu je lah heheheh






2 ulasan:

92SOJ berkata...

Masa cuti ni la boleh jalan2 kalau ada peruntukan.. selamat berposa dan berenti rokok,teruskan usaha..

zla berkata...

yeye terima kasih.. kena kuat semangat je ni huhuhu

Sign by Danasoft - Layouts and Images

sapee tu