Jumaat, 2 Oktober 2009

Perkhemahan Badan Beruniform SK Pusing



Assalamualaikum... hehe kembali lagi dalam buletin ZLA hg...
Hari ni teman akan berada di sekolah.. sebab ada program perkhemahan badan unit uniform... seramai 80 murid tahap 2 yg akan terlibat serta dipilih dari setiap unit beruniform masing2... jadi teman akan berada di sekolah sepanjang perkhemahan ini dijalankan. tentatif huh lupa nak upload.. heheh
Cheriyo...73





4 ulasan:

joegrimjow berkata...

sekolah....

sLy berkata...

zal... minta maaf banyk2, x sempat nk jengguk korang camping, isnin ni kene present kajian tindkan.. lg sebulan pulak dah exam. kim salam semua ek..

zla berkata...

tak per... no pblem...

ZnL-Mlka berkata...

Zal,.......Kalau ada lebih badge tu hantau hantau ler kat sini...Teringin jugak mengumpulnya..
Boleh ke Bro ?

Sign by Danasoft - Layouts and Images

sapee tu